Sosyal Medya Uzmanı

Sosyal Medya Uzmanı olarak Markanızı Dijital Platformlarda temsil ederek daha iyi sonuçlar almanızı sağlıyorum. 

Dijital Pazarlama Hizmeti ile hedeflediğiniz kullanıcılara hemen ulaşın ve markanızı dijital platformlarda yükseltin. Dijital Pazarlama Hizmetleri Konusunda Benimle İletişim Kurabilirsiniz.

The current query has no posts. Please make sure you have published items matching your query.

Yağız Gürbüz Kimdir?

Dijital Pazarlama Uzmanı

Yağız Gürbüz 1998 yılında Ankara’da dünyaya geldim. Eskişehir ve İzmir’den sonra üniversite eğitimim için Alanya ilçesine yerleştim. İşletme Mühendisliği Lisans öğrencisiyim ve özel bir şirkette supervisor olarak görev almaktayım.

Ek olarak HTML, CSS, Javascript, PHP ile ilgilenmekteyim, markalar ve işletmeler için Sosyal Medya Yönetimi, Web Tasarım, Mobil Uygulama Tasarımı, Dijital Pazarlama hizmet ve danışmanlığı yapmaktayım.

Sosyal Medya Hizmetleri

  • Dijital Pazarlama
  • SEO
  • Sosyal Medya Yönetimi
  • Google Adwords
  • Web Tasarım

Sıkça Sorulan Sorular

Sosyal medya uzmanlığı zaman ilerledikçe daha bilinen ve popüler hale gelen önemli konulardan biridir. Sosyal medya uzmanı ise belli bir tecrübe ve donanıma sahip olan, kısıtlı argümanla kurum ya da markanıza maksimum fayda kazandıran kişidir. Sosyal medya uzmanı elindeki materyalleri en iyi ve kendine özgü bir şekilde kullanmakla sorumludur.

İçerisinde bulunduğumuz dijital dünyada markaların konumlanması ve aynı zamanda rekabet edebilmesi için durağan olmayan bir yapıya sahip olması gerekir. Kısaca aktif ve dinamik bir yapı gereklidir. Bu noktada sosyal medya uzmanı ilk olarak bir strateji belirler ve bu stratejiyle markanızı konumlandırır daha sonra edinilen bu konumun korunması, rekabete uyum sağlaması ve dinamik bir yapıyla sürekli yükselmesi için çaba gösterir.

Kurumlar gün geçtikçe sosyal mecra içerisine girmeye başlayacaklardır. Bu noktada kurumun sosyal mecra içerisine girmeye hazır olup olmadığı dikkat çeker. Sosyal medya uzmanı ise kurumunuzu hazırlar ve rekabet edebilmenizi sağlar.

Meslek profesyonellerinin öncelikli olarak, sosyal medya platformlarında anlamlı bir içerik yaratabilmesi ve online platformlarda yayınlanan müşteri şikayetleri veya eleştirilerini hızlı ve hassas bir şekilde çözebilmesi beklenir. Sosyal medya uzmanının diğer sorumlulukları ise şu başlıklar altında toplanabilir;

  • Günlük olarak, orijinal metin, resim, video vb. çevrimiçi içerik oluşturmak, düzenlemek ve yayınlamak,
  • Araştırma, kıyaslama ve kitle kimliği analiziyle sosyal medya stratejisi oluşturmak ve uygulamak,
  • Kriz yönetimini sağlamak, kötü eleştiri ve olumsuz haberlere yönelik düzeltme yayınlamak,
  • Şirket ve topluluk politikalarına dayalı olarak sosyal medya sayfaları ve profilleri oluşturmak,
  • Sosyal medya pazarlama planı, editoryal takvim oluşturmak ve uygulamak,
  • Sosyal medya trafiği ve demografisi hakkında bilgi edinmek için analiz raporlarını incelemek,
  • Gelecekteki sonuçları olumlu yönde etkilemek için bu bilgileri kullanmak,
  • Marka ismini yönetmek, promosyonlar düzenlemek ve sosyal medya hesaplarına erişimi artırmak için diğer departmanlarla iş birliği yapmak,
  • Sosyal medya trendlerine hakim olmak

Sosyal medya uzmanlarını tek bir işle sınırlamak mümkün değildir. Temsil ettikleri kişi ya da kurumların sosyal medyadaki stratejilerini oluşturur, sanal ses tonu yani iletişim dilini tespit eder ve en etkili şekilde kullanır.

Sosyal medya uzmanı günden güne yükselmekte olan sosyal medya satın alma davranışları konusunda da başarılı bir gözlemci olmak zorundadırlar. Kişi ya da kurumun hangi mecralarda yer alması gerektiğini, potansiyel takipçi ya da müşterilerin nerede bulunduğunu, hangi mecralardaki hareketlerin geri dönüş ya da doğrudan satın alma ile sonuçlanabileceğini analiz ederler.

Sosyal medya uzmanları birer kriz yöneticisidir. En ufak müşteri şikayetinden, en sansasyonel skandala kadar, temsil ettikleri kişi ya da kurumun en az hasarla durumdan sıyrılmasına çalışır, kamuoyuna gerekli duyuruları yapar, duruma göre belirlenecek ses rengi ve üslupla hitap eder.

Medya Uzmanı Uzmanı olmak için resmi bir eğitim zorunluluğu yoktur. Çeşitli akademiler tarafından Medya Uzmanı Uzmanı sertifika eğitimi verilmektedir. Meslek profesyonellerinin başarı için kişisel tecrübe sağlamaları ve ilgili alana yönelik yüksek bir meraka sahip olması beklenir.

Sosyal medya, Web 2.0’ın kullanıcı hizmetine sunulmasıyla birlikte, tek yönlü bilgi paylaşımından, çift taraflı ve eş zamanlı bilgi paylaşımına ulaşılmasını sağlayan medya sistemidir. Ayrıca sosyal medya; kişilerin İnternet üzerinde birbirleriyle yaptığı diyaloglar ve paylaşımların bütünüdür.

Teknolojinin gelişmesi bir çok kullanıcının da alışkanlıklarını değiştirmekte. Dijital ortamda etkileşim halinde milyarlarca kullanıcı bulunmakta. İşinizi Dijital ortama taşımanız satış oranlarınızı düşünemeyeceğiniz kadar yükseltecektir. 7 Gün 24 Saat boyunca açık ofisiniz ile kullanıcılara sürekli satış yapın. 

Sosyal Medya Optimizasyonu var olan dijital kanallarda marka için özel bir tema çalışmasıdır. Kullanıcılar ile en iyi şekilde etkileşime geçilmesi için var olan temanın özelleştirilmesidir. 

Sosyal Medya Yönetimi, markanın özelliklerine bağlıdır. Markanın faaliyet gösterdiği sektöre göre şekillenir ve hedef kitlenin davranışları ile doğru orantılıdır. 

Sosyal Medya Yönetimi adım atmadan önce öncelikle Pazarlama Bilim ve Sanatının iyi bir şekilde öğrenilmesi gerekir. Sosyal Medya Yönetimi bir sonra gelen adımdır ve Sosyal Medya Yönetimi deneme yanılma metodunun en iyi şekilde kullanıldığı pazarlama türüdür. Sağlam bir Pazarlama temeliniz var ise ve günlük teknolojileri takip ediyorsanız Sosyal Medya Yönetimi faaliyetlerini öğrenmeniz çok kolay olacaktır, fakat yinede mühim olan var olan stratejileri öğrenmek değildir! Var olan bilgileriniz ile özgün ve kaliteli bir strateji ortaya koyarsanız o zaman Sosyal Medya Yönetimi öğrenmiş ve uygulamış olursunuz. 

Her hizmet veya bir ürünün mutlaka bir değeri vardır ve değere bağlı olarak bir fiyat oluşur. Değer ve fiyat belirlemenin en önemli faktörü maliyettir fakat Sosyal Medya Yönetimi kanallarında maliyet kavramı zaman ile doğru orantılıdır ve hizmet alınan noktanın zamanının değerini belirtir. Hizmeti sunan kişi zamanının değerine göre Sosyal Medya Yönetimi Danışmanlık ücretinin fiyatını belirleyecektir. Tamamen değişkendir ve hizmetin kalitesine, referanslara, projelere göre değişkenlik gösterecektir. Unutmayın, Sosyal Medya Yönetimi bolca deneme ve yanılma ister. İlk başta boşa giden bütçe bumerang etkisi ile markanıza dönecektir 🙂

Dijital büyümenizi hızlandırmak için bir danışmanlığı ve bir ajansın yaratıcılığını harmanlayarak hizmet veriyoruz. Sosyal Medya Yönetimi analiz ve stratejinin oluşturulması ile başlar. Dijital pazarlama stratejisi ve yol haritası belli olan firmalar olmayanlara oranla çok daha hızlı hedeflerine ulaşıyor.Eğer hala bir stratejiniz yoksa, var ama emin değilseniz, işin uzmanından danışmanlık almak aynı zamanda analizinden, web tasarımına, reklamdan optimizasyona bütünleşik hizmet almak isterseniz sizlerle tanışmaktan memnuniyet duyarım.Hemen dijital ortama birlikte adım atmak için benimle iletişim kurabilirsiniz.

İlk önce Pazarlama! Sonrasında bire bir olarak Online Platformda eğitim almak için benimle iletişim kurabilirsiniz, bolca deneme yanılma yöntemleri ile Dijital Pazarlama kavramının altını üzerine getireceğiz. 

Çok yakın zamanda içeriklerin tümü bana ait olan ve tamamen ücretsiz olarak sunulacak olan Sosyal Medya Yönetimi kaynakları buraya eklenecektir.