Google Ads Uzmanı

Google Ads Uzmanı olarak Markanızı Dijital Platformlarda temsil ederek daha iyi sonuçlar almanızı sağlıyorum. 

Daha Fazla Etkileşim?

Google Ads Uzmanı ile hedeflediğiniz kullanıcılara hemen ulaşın ve markanızı dijital platformlarda yükseltin. Dijital Pazarlama Hizmetleri Konusunda Benimle İletişim Kurabilirsiniz.

yagizgurbuz
Kullanıcı Niyeti (User Intent) Kullanıcıların Arama Motorlarında Aradıkları Sorgulardaki Amacına Denir ve SEO ve Dönüşüm Oranlarınız İçin Önemlidir.
yagizgurbuz
Google Analytics Nedir? Nasıl Kullanılır? Ne İşe Yarar? Web Sitenizin Trafiğini Verilerle Anlamlandırmanıza Sağlayan Bir Araçtır.
yagizgurbuz
Ses Pazarlaması Nedir? ; Akıllı Asistanların Hayatımıza Girdikce Aramalarımızı Sesli Olarak Yapmaktayız. Sesli Aramalar Geleceği Nasıl Etkileyecek?
yagizgurbuz
İçerik Pazarlaması Kullanıcılara İlgi Duydukları Alanlarda Kaliteli İçerik Sunarak Onlara Değer Katmanız ve Geri Dönüşümünde Satış Yapmanızdır.
yagizgurbuz
Hedef Kitle Sunmuş Olduğunuz Ürün veya Hizmetlerin Uygun Olduğu ve Sizler İçin Müşteri Olabilecek Topluluktur. Hedef Kitle Ulaşmak İstediğiniz Topluluktur.

Yağız Gürbüz Kimdir?

Dijital Pazarlama Uzmanı

Yağız Gürbüz 1998 yılında Ankara’da dünyaya geldim. Eskişehir ve İzmir’den sonra üniversite eğitimim için Alanya ilçesine yerleştim. İşletme Mühendisliği Lisans öğrencisiyim ve özel bir şirkette supervisor olarak görev almaktayım.

Ek olarak HTML, CSS, Javascript, PHP ile ilgilenmekteyim, markalar ve işletmeler için Sosyal Medya Yönetimi, Web Tasarım, Mobil Uygulama Tasarımı, Dijital Pazarlama hizmet ve danışmanlığı yapmaktayım.

Google Ads Hizmetleri

  • Google Adwords Hesabının Kurulumu
  • Google Analytics ve Google Tag Manager Hesaplarının Kurulumu
  • Takip Kodlarının Web Sitesine Eklenmesi
  • Reklam Dönüşümlerinin Kurulması
  • Anahtar Kelime ve Sektör, Hedef Kitle Analizlerinin Yapılması
  • Teklif Stratejileri ve Hedef Kitle İletişim Stratejisinin Belirlenmesi
  • Yeniden Pazarlama Modelinin Kurulumu
  • Haftalık Analytics Ve Tag Manager Üzerinden Detaylı Analiz ve Raporlama

Sıkça Sorulan Sorular

Google Adwords uzmanı, işletme sahibi olan kişilerin işletmelerinin dijital pazarlama ortamında reklamlarını yapan ve bu reklamların diğer rakiplerden sıyrılmasını sağlayan kişilerdir. Buna göre Google Adwords uzmanları;

  • İşletmelerin dijital pazarlama ortamında yer alan reklamların analizini,
  • Reklam planlamasını
  • Reklam stratejilerini,

Geliştiren kişilerdir. Aynı zamanda Google Adwords uzmanları arama motoru pazarlamasında uzman olan kişilerdir. Adwords uzmanları aynı zamanda oluşturduğu reklamların kampanyalarını belirli sıklıklarla takip etmekle yükümlüdürler.

Google Adwords uzmanları, genelinde şirketlerin ya da kişilerin reklamlarını yöneten ve bunların Google tabanına bağlı olarak aramalarda gereken hedef kitleye ulaşmasını sağlayan kişilerdir. Ancak Adwords uzmanları kapsamlı olarak;

  • İşletmenin müşteri hedef kitle analizini,
  • Bu hedef kitleye yönelik oluşturulacak olan doğru anahtar kelimenin seçimini yaparak doğru reklam kampanyaların oluşturulmasını,
  • Oluşturulan anahtar kelimelerin aynı zamanda rakip analizlerini,
  • Tüm maliyet hesaplamalarını,
  • Bütçe yönetimlerini,
  • Dönüşüm oranlarını inceleyerek yeni stratejilerin oluşturulmasını,
  • Kampanyaların performans analizlerinin gerçekleştirilmesini ve buna bağlı olarak raporların oluşturulması

Gibi görevlerde aktif olarak yer almaktadır. Genel olarak Google Adwords uzmanları, çoğunlukla freelance olarak çalışmakta ve bu şekilde Adwords danışmanlığı yapmaktadırlar. Adwords uzmanlarının diğer önemli bir görevi ise yapılan analizlerin sonuçlarını ve raporlarını düzenli olarak iş verene iletmesidir. SEM – Search Engine Marketing uzmanı olarak da adlandırılan Adwords uzmanları, özellikle görüntülü reklamlarda hedef kitlelerinin ilgi alanlarını belirleyerek iki milyondan fazla web sitesinde yayınlayarak internet kullanıcılarının neredeyse tamamına ulaşmaya çalışırlar. Bu sayede kişilerin ya da firmaların gerçek zamanlı sonuçlar elde etmesini sağlamaktadırlar.

  • Google’ın algoritmalarını anlamayı ve hangi değişikliklerin geleceğini tahmin etmeyi sağlayan meraklı bir zihne sahip olmak,
  • Web sitesi optimizasyon araçlarını kullanım konusunda deneyimli olmak,
  • HTML kodlama bilgisine sahip olmak,
  • Yaratıcı ve stratejik düşünebilmek,
  • Problemleri tanımlayıp çözebilmek,
  • Mükemmel sözlü ve yazılı iletişim yeteneği sergilemek,
  • Takım içerisinde ve bağımsız olarak çalışabilme becerisine sahip olmak,
  • Zaman yönetimi gerçekleştirebilmek,
  • Analitik düşünebilmek,
  • Organizasyonel yönetim becerisi sergilemek,

Google Adwords Uzmanı olmak için resmi bir eğitim zorunluluğu yoktur. Çeşitli akademiler tarafından Google Adwords Uzmanlığı sertifika eğitimi verilmektedir. Meslek profesyonellerinin başarı için kişisel tecrübe sağlamaları ve ilgili alana yönelik yüksek bir meraka sahip olması beklenir.

Google Adwords, Google’ın sunmuş olduğu bir reklamcılık hizmetidir. Bing Ads gibi, Google AdWords ile reklam veren kullanıcıların reklamları, aranan kelimeyle ilişkilendirilerek; Google arama sayfasında arama sonuçlarının en üstünde ve en altında yer almaktadır. 

Kullanıcıların %95’i Google Arama Motorunu kullanmakta. En fazla etkileşim için Google Adwords kullanmak markanız için çok faydalı olacaktır. Optimize edilmiş kaliteli reklamlar ile markanızın gelirini yükseltin. 

  • Reklam bütçenizi ne kadar verimli kullanıyorsunuz? Google Adwords reklamlarınızı kaliteli bir şekilde optimize ederek verimliliğinizi yükseltebilirsiniz. 

    • Kalite Puanlarınızı Yükseltin
    • Negatif ve Çapraz Negatif Anahtar Kelime
    • Görüntülü Reklamlarda Negatif Yerleşim
    • Ürün Listeleme Reklamlarında Tek Ürün Grubu Hedefi
    • Açık Arttırma Bilgileri Bölümünü Kullanın

Google Adwords Performansınız tamamen optimizasyonunuza bağlı.

Dijital Pazarlamaya adım atmadan önce öncelikle Pazarlama Bilim ve Sanatının iyi bir şekilde öğrenilmesi gerekir. Dijital Pazarlama bir sonra gelen adımdır ve Dijital Pazarlama deneme yanılma metodunun en iyi şekilde kullanıldığı pazarlama türüdür. Sağlam bir Pazarlama temeliniz var ise ve günlük teknolojileri takip ediyorsanız Dijital Pazarlama faaliyetlerini öğrenmeniz çok kolay olacaktır, fakat yinede mühim olan var olan stratejileri öğrenmek değildir! Var olan bilgileriniz ile özgün ve kaliteli bir strateji ortaya koyarsanız o zaman Dijital Pazarlamayı öğrenmiş ve uygulamış olursunuz.

Her hizmet veya bir ürünün mutlaka bir değeri vardır ve değere bağlı olarak bir fiyat oluşur. Değer ve fiyat belirlemenin en önemli faktörü maliyettir fakat Google Adwords kanallarında maliyet kavramı zaman ile doğru orantılıdır ve hizmet alınan noktanın zamanının değerini belirtir. Hizmeti sunan kişi zamanının değerine göre Google Adwords Danışmanlık ücretinin fiyatını belirleyecektir. Tamamen değişkendir ve hizmetin kalitesine, referanslara, projelere göre değişkenlik gösterecektir. Unutmayın, Google Adwords bolca deneme ve yanılma ister. İlk başta boşa giden bütçe bumerang etkisi ile markanıza dönecektir 🙂

Dijital büyümenizi hızlandırmak için bir danışmanlığı ve bir ajansın yaratıcılığını harmanlayarak hizmet veriyoruz. Dijital Pazarlama analiz ve stratejinin oluşturulması ile başlar. Dijital pazarlama stratejisi ve yol haritası belli olan firmalar olmayanlara oranla çok daha hızlı hedeflerine ulaşıyor.Eğer hala bir stratejiniz yoksa, var ama emin değilseniz, işin uzmanından danışmanlık almak aynı zamanda analizinden, web tasarımına, reklamdan optimizasyona bütünleşik hizmet almak isterseniz sizlerle tanışmaktan memnuniyet duyarım.Hemen dijital ortama birlikte adım atmak için benimle iletişim kurabilirsiniz.

İlk önce Pazarlama! Sonrasında bire bir olarak Online Platformda eğitim almak için benimle iletişim kurabilirsiniz, bolca deneme yanılma yöntemleri ile Google Adwords kavramının altını üzerine getireceğiz. 

Çok yakın zamanda içeriklerin tümü bana ait olan ve tamamen ücretsiz olarak sunulacak olan Google Adwords kaynakları buraya eklenecektir.