Dijital Pazarlama Blog

Dijital Pazarlama Nedir?

Markaların dijital platformlarındaki tüm tanıtım faaliyetlerine Dijital Pazarlama denir. Dijital Pazarlama Blog ile markanızın Dijital Pazarlama faaliyetlerini geliştirebilirsiniz. Dijital pazarlama ürün veya hizmetlerin pazarlamasında çok etkili bir pazarlama türüdür. Teknolojinin gelişmesi ile birlikte hedef kitle seçimi çok kolaylaşmış ve hedeflenen kitleye kişisel satış reklamları ile markaların satış oranları artmıştır.

ROI Nedir?
ROI Nedir? ; ROI Türkçesi Yatırım Geri Dönüş Oranı Demektir. Yapmış Olduğunuz Yatırımların Sonucunda Ne Kadar Dönüşüm Aldığınızın Ölçülmesidir.
Kullanıcı Niyeti (User Intent)
Kullanıcı Niyeti (User Intent) Kullanıcıların Arama Motorlarında Aradıkları Sorgulardaki Amacına Denir ve SEO ve Dönüşüm Oranlarınız İçin Önemlidir.
Kullanıcı ve Marka Adı Sorgulama
Sosyal Medya Platformlarında Hesap Oluşturmadan Önce Kullanıcı ve Marka Adı Sorgulama İşlemini Bu Platformlar İle Kolayca Gerçekleştirebilirsiniz.
Google Analytics Nedir? Nasıl Kullanılır?
Google Analytics Nedir? Nasıl Kullanılır? Ne İşe Yarar? Web Sitenizin Trafiğini Verilerle Anlamlandırmanıza Sağlayan Bir Araçtır.
Ses Pazarlaması Nedir?
Ses Pazarlaması Nedir? ; Akıllı Asistanların Hayatımıza Girdikce Aramalarımızı Sesli Olarak Yapmaktayız. Sesli Aramalar Geleceği Nasıl Etkileyecek?
İçerik Pazarlaması Nedir
İçerik Pazarlaması Kullanıcılara İlgi Duydukları Alanlarda Kaliteli İçerik Sunarak Onlara Değer Katmanız ve Geri Dönüşümünde Satış Yapmanızdır.
Influencer Marketing Nedir
Influencer Marketing Nedir ; Deneyim Pazarlaması Olarak Adlandırılabilir. Rol Model Alınan Sosyal Medya Fenomenlerinin Kullanıcılarla Paylaştığı Deneyimler.
Organik Trafik Yükseltme Rehberi
Organik Trafik Yükseltme Rehberi ; Yeni Gelen Algoritmaları Doğru Şekilde Kullanarak Organik Trafiğinizi Yükseltebilirsiniz. Kullanıcı Deneyimini Fark Edin!
Hedef Kitle Nedir?
Hedef Kitle Sunmuş Olduğunuz Ürün veya Hizmetlerin Uygun Olduğu ve Sizler İçin Müşteri Olabilecek Topluluktur. Hedef Kitle Ulaşmak İstediğiniz Topluluktur.
Sosyal Medya Uzmanı Kimdir?
Sosyal Medya Uzmanı Kimdir ; Sosyal Medya Uzmanı Markaların Sunmuş Olduğu Hizmet veya Ürünlere Göre Tanıtım Faaliyetlerini Yürüten Kişidir.

Neden Dijital Pazarlama?

Teknolojinin gelişmesi bir çok kullanıcının da alışkanlıklarını değiştirmekte. Dijital ortamda etkileşim halinde milyarlarca kullanıcı bulunmakta. İşinizi Dijital ortama taşımanız satış oranlarınızı düşünemeyeceğiniz kadar yükseltecektir. 7 Gün 24 Saat boyunca açık ofisiniz ile kullanıcılara sürekli satış yapın. Dijital Pazarlama Blog ile en yeni dijital pazarlama stratejilerini öğrenebilirsiniz.

Dijital Pazarlama Uzmanı Kimdir?

Dijital pazarlama uzmanı, çalıştığı markanın hedef pazarını analiz eden ve kitlesini tespit eden, markayı daha bilinir hale getiren ve hedef kitle iletişimini güçlendirmek için çalışan görevliye denir. Pazarlama, Sosyal Medya, Raporlamalar, SEO, SEM ve var olan tüm dijital platformlarda bilgi ve deneyim sahibi kişidir.

Dijital Pazarlama Hizmeti Neleri Kapsıyor?

  • Dijital Pazarlama
  • SEO
  • Sosyal Medya Yönetimi
  • Google Adwords
  • Web Tasarım

Dijital Pazarlama Hizmetinde Neler Yapıyorum?

Dijital büyümenizi hızlandırmak için bir danışmanlığı ve bir ajansın yaratıcılığını harmanlayarak hizmet veriyoruz. Dijital Pazarlama analiz ve stratejinin oluşturulması ile başlar. Dijital pazarlama stratejisi ve yol haritası belli olan firmalar olmayanlara oranla çok daha hızlı hedeflerine ulaşıyor.

Eğer hala bir stratejiniz yoksa, var ama emin değilseniz, işin uzmanından danışmanlık almak aynı zamanda analizinden, web tasarımına, reklamdan optimizasyona bütünleşik hizmet almak isterseniz sizlerle tanışmaktan memnuniyet duyarım.Hemen dijital ortama birlikte adım atmak için benimle iletişim kurabilirsiniz.

Var olan tüm Dijital mecra kanallarını detaylı bir şekilde inceliyorum.

Öncelikle Markanızın ve Rakiplerinizin SWOT Analizini gerçekleştirerek işime başlıyorum. Sunmuş olduğunuz ürün veya hizmetlerin kime hitap ettiğini inceleyerek diğer adıma geçiyorum. Hedef kitle analizi ve hedef kitle segmentasyonu analizlerini tamamlıyorum.

Var olan hedef kitle nasıl daha kolay iletişim kurabiliriz ve etkileşime girebiliriz bunun üzerinde çalışmalar gerçekleştiriyorum.

Dijital platformlarda ne durumda olduğunuzu gördükten sonra ve rakipleri tanıdıktan sonra artık strateji planlamalarımız başlayabilir.

Dijital Pazarlama Hizmeti hakkında benimle iletişim kurabilirsiniz.

İletişim